Simbol Int Bonanova

Qualitat i premis

Qualitat en els processos pedagògics i administratius

La qualitat és un objectiu estratègic de l’Institut Bonanova, tant en els aspectes relacionats amb l’aprenentatge i el coneixement com en el model de gestió del centre i els processos interns.

Les estratègies de qualitat s’orienten a:

  • Impuls de la innovació.
  • Millora de la competència de l’equip humà.
  • Millora de la qualitat a l’aula.
  • Millora de l’eficiència en el treball.
  • Impuls de les relacions amb centres i projectes europeus.

ISO 9001 i EFQM

L’Institut Bonanova disposa de la certificació ISO 9001 i des de 2003 i incorpora la dinàmica de treball de millora contínua i autoavaluació seguint el model europeu de la qualitat de l'European Foundation for Quality Management (EFQM).

Premis a la Qualitat de la Generalitat de Catalunya

Finalista als Premis a la Qualitat en les convocatòries dels anys 2004 i 2005.

Premi a la Innovació Organitzativa

Premi atorgat pel CIDEM, organisme del Departament de Treball i Indústria de la Generalitat de Catalunya, en la convocatòria del 2006.

Premi a la innovació

ISO 9001

Erasmus

Facebook

Twitter

flickr

instgram

You Tube

Antics alumnes

Recomana'ns